marketing

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

marketing
  • Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie
  • Sztuka przeprowadzania ankiet
  • Kreowanie nazwy i marki
  • Podtrzymywanie relacji z klientem
Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego -- to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.

"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania -- to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.
  • Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
  • Właściwe przeprowadzanie ankiet
  • Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
  • Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
  • Poznanie sposobu myślenia klientów
  • Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
  • Wybór właściwej nazwy i marki
  • Utrzymywanie grupy lojalnych klientów
Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.

Gliwice 2006
39.00 PLN

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi - Edwards S., Douglas L.

marketing
Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów iodnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej

  • Opracuj skuteczne metody marketingowe
  • Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów
  • Zaprojektuj odpowiednie materiały promocyjne
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe.

"Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.

  • Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju
  • Budowanie wizerunku firmy
  • Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy
  • Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych
  • Nawiązywanie kontaktów biznesowych
  • Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogłoszeń
  • Sztuka prowadzenia prezentacji
  • Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy
  • Budowanie grupy lojalnych klientów
Przeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.
właściciel bloga
Sprawdź!
http://diamentyinwestycyjne.com.pl/o-mnie/

 

 

 

 



Gliwice 2006; okładka: twarda
68.00 PLN

Reklama internetowa - Leśniewska Agnieszka

marketing
Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku
Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?

Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:
  • kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
  • jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
  • jak skonstruować skuteczny przekaz online,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
  • jak określać profil klienta online,
  • jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
  • jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Gliwice 2006
39.00 PLN

Skuteczne techniki telemarketingu - Bendremer Ellen

marketing
Poznaj najdoskonalsze strategie sprzedaży telefonicznej

  • Wypracuj odpowiedni sposób mówienia
  • Zaplanuj działania i przebieg rozmowy
  • Wykorzystaj techniki negocjacyjne
  • Naucz się panować nad stresem
Telemarketing to jedna z coraz bardziej popularnych technik sprzedaży w Polsce. Pozwala na obniżenie kosztów i realizację planu sprzedaży w krótszym czasie niż w przypadku innych form sprzedaży bezpośredniej. Jednak sprzedaż produktów lub usług przez telefon nie jest tak łatwa, jak mogłoby się wydawać. Profesjonalny telemarketer powinien umieć odpowiednio wybrać grupę docelową, zaplanować przebieg rozmowy i być przygotowany na różne reakcje klientów. Najważniejszym i praktycznie jedynym narzędziem działania telemarketera jest głos, zatem musi on poświęcić najwięcej uwagi sposobowi mówienia. Tylko dzięki odpowiedniej wiedzy i umiejętnościom telemarketer może pokonać przeszkody stwarzane przez klienta i sfinalizować transakcję.

"Skuteczne techniki telemarketingu" to podręcznik przedstawiający tajniki działania profesjonalnych telemarketerów. Zawiera wskazówki ekspertów oraz sprawdzone tysiące razy strategie umożliwiające wykorzystanie telefonu jako potężnego i wydajnego narzędzia w sprzedaży. Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozwijać i w pełni wykorzystywać swoje umiejętności sprzedaży przez telefon.

  • Specyfika pracy telemarketera
  • Określanie grupy docelowej
  • Kształtowanie umiejętności mówienia i słuchania
  • Tworzenie planu działań telemarketingowych
  • Finalizowanie transakcji
  • Niezbędne umiejętności telemarketera
  • Profesjonalne techniki i strategie
  • Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania
Jeśli chcesz działać jak profesjonalni telemarketerzy, przeczytaj tę książkę.

Gliwice 2005
36.00 PLN
Stron: | 1 |