kariera

Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku - Mayo A., Nohria N.

kariera
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku - Mayo A., Nohria N.
  • Początki megaimperiów -- Caterpillar, Visa, monopole naftowe
  • Historia gospodarcza XX wieku -- od Wielkiego Kryzysu 1929-1933 do ery internetu
  • Ewolucja kapitalizmu -- od epoki strajków i bezrobocia do rewolucji technologicznej


Żywi czy martwi, są wśród nas. To oni stworzyli świat, który stał się naszą rzeczywistością. Mentorzy wszechczasów. Przyjdą Ci z pomocą, jeśli tylko zwrócisz się do nich po radę. Otwórz właściwy rozdział i dowiedz się, co w patowej sytuacji zrobiłby:
  • Walt Disney,
  • Warren Buffet, legendarny spekulant giełdowy,
  • Robert W. Woodruff, twórca potęgi Coca-Coli,
  • Luis V. Gerstner, który ocalił IBM przed upadkiem,
  • Alfred M. Zeien, ojciec Gillette Company,
  • Henry Ford,
  • Harold S. Stanley, założyciel banku inwestycyjnego Morgan Stanley,
  • Howard J. Morgens z Procter & Gamble,
  • Edmund T. Pratt Junior, budowniczy Pfizera,
  • Bill Gates.
Ta książka zawiera nie tylko biografie znanych przedsiębiorców. To studium umysłów wielkich liderów, osadzone w ich czasach. Dziś rzadko zastanawiamy się, dlaczego komputer czy samochód działa tak, a nie inaczej. Przyjmujemy te zdobycze kapitalizmu i nauki za oczywistą normę. Jednak ktoś kiedyś musiał sobie to wszystko wyobrazić i stworzyć.
właściciel bloga
Sprawdź!
http://diamentyinwestycyjne.com.pl/o-mnie/

 

 

 

 



Wybierz się w odkrywczą podróż do czasów, które z dzisiejszej perspektywy mógłbyś uznać za dziewicze. Odkryj mentalny kod, który odróżnia opisanych w tej książce liderów od większości ludzi.

--------------------------------------------------------------------------------
"Jedna z najważniejszych książek biznesowych, jakie dotychczas ukazały się w nowym stuleciu…"


Warren Bennis
osobisty doradca czterech prezydentów USA, autor 27 książek o przywództwie

Gliwice 2007; oprawa: twarda
68.00 PLN

Grzeczne dziewczynki nie awansują - Frankel Lois P.

kariera
Grzeczne dziewczynki nie awansują - Frankel Lois P.
Chcesz być szanowana w pracy?
Przeczytaj tę książkę. Przełam stereotypy


  • Poznaj swoją osobowość
  • Naucz się przemawiać i pokonaj nieśmiałość
  • Kontroluj swoje zachowanie


Pracujesz bez chwili wytchnienia? Przed podjęciem każdej decyzji konsultujesz się ze współpracownikami, znajomymi i rodziną? Denerwuje Cię każda, nawet nieznacząca krytyka Twojej pracy? W ten sposób nieświadomie budujesz swój wizerunek grzecznej dziewczynki -- osoby, która będzie pomijana przy awansach, podwyżkach i ważnych dla firmy wydarzeniach. Dlaczego? Ponieważ grzeczne dziewczynki nie robią kariery. Jeśli rozpoznasz i zmienisz zachowania dobre dla dziewczynki, lecz nie dla kobiety, otworzą się przed Tobą drzwi do kariery, o jakiej nawet nie marzyłaś -- a spoglądając w lustro, zobaczysz osobę dostatecznie silną i wykwalifikowaną, by dotrzeć na sam szczyt!

Książka "Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę" przedstawia wyjątkowy zestaw 101 zachowań, których kobiety uczą się w dzieciństwie, a które później przeszkadzają im w osiągnięciu sukcesu zawodowego. Dzięki temu poradnikowi będziesz mogła wyeliminować błędy, z których istnienia może nawet nie zdajesz sobie sprawy. Znajdziesz tu bezcenne wskazówki, które będziesz mogła wykorzystać w życiu prywatnym i zawodowym.

  • Zmiana sposobu bycia
  • Błędy w zachowaniu
  • Pokonywanie nieprawidłowych schematów myślowych
  • Sztuka budowania własnego wizerunku
  • Przełamanie lęku przed publicznymi wystąpieniami
  • Umiejętność doboru odpowiedniego stroju


Każda kobieta zainteresowana zrobieniem kariery w świecie korporacji powinna przeczytać tę książkę.

Gliwice 2005; okładka: miękka
29.00 PLN

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji - Batko Andrzej

kariera
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji - Batko Andrzej
Słowa mogą być bronią,
działać jak narkotyk,
przynieść bogactwo


"Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji" to unikatowy podręcznik, odsłaniający kulisy manipulacji, której jesteśmy poddawani przez polityków, prawników i speców od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty są coraz częściej wykorzystywane w roli narzędzia służącego do wpływania na opinie innych.

Ci, którzy znają sekrety języka podświadomości, są w stanie przekonać innych niemal do wszystkiego, sprzedać każdy towar i skutecznie wynegocjować warunki każdego kontraktu. Powszechne twierdzenie mówiące o tym, że umiejętność skutecznego przekonywania innych jest darem, z którym trzeba się urodzić, jest nieprawdziwe. Skuteczna komunikacja i perswazja jest nauką i sztuką, którą może opanować każdy.

Książka opisuje instrumenty wpływu, czyniąc je dostępnymi dla każdego, kto chce je poznać. Dzięki niej każdy będzie w stanie stosować je w codziennym życiu -- podczas rozmów o podwyżce, zakupów i spotkań z klientami lub kontrahentami. Opisane w książce techniki mogą dać Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniem innych ludzi. Czytając ją, dowiesz się, jak bardzo istotny jest dobór słów i formułowanie zdań. Przekonasz się, że istnieje drugi nieznany język, którego używa twoja podświadomość oraz ci, którzy do niej przemawiają. Nauczysz się nie tylko skutecznie robić to samo, lecz również zaczniesz zauważać manipulacje innych.

--------------------------------------------------------------------------------
"Mimo, że sama od lat zajmuję się tą tematyką, za każdym razem, kiedy czytam teksty Andrzeja Batki, oczy mi się otwierają na coś nowego, co pozwala mi się lepiej komunikować. Jestem zafascynowana wszystkim, co wychodzi spod pióra Andrzeja Batki, i ogromnie się cieszę, że ktoś takiego kalibru pisze po polsku i tak mądrze i przystępnie radzi, jak odnieść sukces. Każdy, kto zajmuje się biznesem w Polsce, powinien przeczytać tę książkę."

Wanda Loskot, Saratoga, Floryda.
www.sukcesTwojejFirmy.com

Gliwice 2004; okładka: twarda; zawiera płytę CD
28.50 PLN

Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces - Hill Napoleon

kariera
Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces - Hill Napoleon
Najpotężniejszym dostępnym nam narzędziem jest nasz umysł

  • Zwalcz swoje słabości
  • Zaplanuj swój sukces
  • Zdobądź fortunę


Co sprawia, że niektórzy ludzie przez całe swoje życie idą naprzód, rozwijają się, zdobywając i pomnażając bogactwo i szczęście, podczas gdy inni stoją w miejscu? Co daje jednym ogromną energię, a innych czyni nieudolnymi? Co sprawia, że jeden radzi sobie ze wszystkimi problemami, znajdując własną drogę, która bezpiecznie pozwala mu przejść przez burzliwe momenty w życiu i spełnić najistotniejsze marzenia, podczas gdy inny walczy i ponosi klęskę? Odpowiedź jest pozornie prosta -- tą tajemniczą siłą jest umiejętność myślenia i dążenia do sukcesu. Każdy z nas może zastosować ją w swoim życiu, jednak trzeba wiedzieć, jak to zrobić. Teraz tajemnica tego, jak osiągnąć fortunę, leży w zasięgu Twojej ręki.

Książka "Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces" to już klasyka literatury motywującej. Uważana jest za motor, który pchnął niezliczone rzesze ludzi w kierunku sławy i fortuny. Jej poprzednie edycje zmieniły życie milionów ludzi i zostawiły po sobie spuściznę sukcesu w osobach liderów w biznesie, rządzie i organizacjach obywatelskich oraz ogromnych majątkach stworzonych dzięki zawartym w niej radom. Przedstawia sprawdzoną i pewną metodę przezwyciężenia wszystkich przeszkód, zrealizowania każdej ambicji i osiągnięcia sukcesu. Pokazuje, jak ją stosować, i powoduje, że od razu zaczynasz działać.
 


  • Potęga pragnienia i wiary w sukces
  • Znaczenie wiedzy i wyobraźni
  • Planowanie swojego rozwoju
  • Sztuka wytrwałości
  • Wykorzystywanie świadomości i podświadomości
  • Pokonywanie przeszkód i obaw

Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego niektórzy ludzie zdobywają olbrzymie fortuny i szczęście, a potem staniesz się jednym z nich.

Gliwice 2004
31.50 PLN

NLP. Wpływ na siebie i innych - Bradbury Andrew

kariera
Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w sztuce komunikacji. Dostarcza technik i strategii perswazji, wywierania wpływu na siebie i innych. Aby skutecznie je stosować, konieczne jest dogłębne zrozumienie rzeczywistych procesów zachodzących podczas porozumiewania się. Dzięki NLP można maksymalnie zwiększyć korzyści płynące z kontaktów interpersonalnych, i to nie tylko na gruncie zawodowym.

Każdy, kto zrozumie założenia NLP, opanuje podstawowe techniki i nauczy się wykorzystywać te informacje w sposób efektywny, może oczekiwać znaczącej poprawy zarówno w relacjach zawodowych, jak i prywatnych.

Ta książka, zawierająca wiele praktycznych przykładów i ćwiczeń, pomoże Ci osiągać lepsze rezultaty w pracy. Nauczysz się:

  • definiowania właściwych celów i kierunków działań;
  • budowania korzystnych relacji ze współpracownikami i partnerami w interesach,
  • modelowania sposobu myślenia w taki sposób, aby osiągnąć większą samokontrolę i kierować własnymi zachowaniami.


Jeżeli dążysz do doskonałości w procesie komunikacji, sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej omówienie technik NLP, które pomogą Ci w budowaniu relacji międzyludzkich.

Gliwice 2004
17.50 PLN

Funky biznes - Ridderstrale Jonas, Nordström Kjell

kariera
Przetłumaczona na 25 języków - to mówi samo za siebie

Biznes w stylu funky mówi o tym, że nasz świat jest inny. Zapomnijmy o starym porządku. Zapomnijmy o tym, co wiedzieliśmy wczoraj. Oto rewolucyjna rzeczywistość: 1,3 kilograma mózgu zawiera klucz do przyszłości. Przewaga nad konkurencją leży w inności. Różnice w coraz większym stopniu wynikają z tego, co ludzie myślą, a nie z tego, jak kształtują ich rozmaite instytucje. Obecnie jedynie talent sprawia, że kapitał zaczyna tańczyć. W nowych czasach nie możemy prowadzić interesów tak jak w przeszłości - potrzebujemy nowych sposobów.

Na własne oczy obserwujemy przewrót, jaki nastąpił w dziedzinie technologii, instytucji i wartości. To właśnie ta pełna wewnętrznych powiązań trójca rządzi przemianami, przekształca się nawzajem i tworzy globalną wioskę turbulencji, plemion i fuzji. Odzieramy życie z reguł - nasze i naszych dzieci. Niezależnie od woli jesteśmy skazani na wolność - wolność wyboru.

Technologia, instytucje i wartości kształtują dziwaczny elektroniczny świat. Po pierwsze, zmieniają sposób funkcjonowania społeczeństwa. Zachowania społeczne, oczekiwania i systemy przeżywają prawdziwe trzęsienie ziemi. W czasach, gdy stylem życia i prowadzenia interesów stają się nadwyżki i zbytek, społeczeństwo przekształca się na sposób plemienny. Przetrwają tylko ci, którzy mają swoje własne, wyjątkowe rozwiązania.

Drugim obszarem, w którym obserwuje się równie fundamentalne zmiany, są wielkie instytucje naszych czasów: korporacje. Charakterystyczne dla przeszłości samozadowolenie doprowadziło je do niepewności i strachu. Pod jakimi względami zatem nowo powstałe firmy będą różniły się od swoich poprzedników?

A jakie jest w tym wszystkim miejsce człowieka? W zawierusze zmian ludzie szukają zrozumienia, rozwoju, umiejętności i spojrzenia do wewnątrz. Jak zatem powinieneś prowadzić innych oraz zarządzać własnym życiem?

Co należy zrobić dziś i jutro, aby odnieść sukces w nowym świecie? Alberto Alessi znalazł odpowiedź na te pytania. Podobnie Steve Jobs. I Richard Branson. I Jorma Ollila. Oni właśnie, obalając ostatnie tabu, konkurują w dziedzinie uczuć i fantazji.

Warszawa 2001; okładka miękka
54.00 PLN

Jak przygotować profesjonalną prezentację - Campbell Michael

kariera
Umiejętność zrobienia prezentacji dla szefa, klientów, współpracowników czy przedstawicieli mediów odgrywa ogromną rolę w rozwoju kariery. Sztuki tej można się nauczyć, korzystając z rad zawartych w tej książce.

Autor opisuje w niej techniki skutecznej komunikacji i dowodzi, że nawet ktoś bardzo nieśmiały może się stać spokojnym, pewnym siebie prelegentem. Książka jest pełna praktycznych, szczegółowych porad.

Dowiesz się z niej, w jaki sposób:
rozpoznać typ audytorium i dostosować do niego charakter prezentacji,
już na początku prezentacji nawiązać kontakt ze słuchaczami,
przezwyciężyć tremę i wykorzystać mowę ciała podczas prezentacji,
przygotować tekst wystąpienia, by wpłynąć na słuchaczy i skutecznie motywować ich do działania,
umiejętnie wpleść do prezentacji elementy humoru,
właściwie dobrać i zastosować pomoce wizualne.

Kraków 2007; okładka: miękka

Nowość
41.00 PLN

Networking. Jak znaleźć pracę i odnieść sukces zawodowy dzięki tworzeniu sieci kontaktów - Tullier L. Michelle

kariera
Networking jest najskuteczniejszą metodą poszukiwania pracy.

Wyniki badań wskazują, że od 65 do 85% posad udaje się znaleźć dzięki sieci kontaktów. Jeśli zatem dotąd próbowałeś znaleźć pracę, odpowiadając tylko na anonse internetowe, wysyłając hurtowo swoje życiorysy zawodowe i przeglądając gazety, musisz jak najszybciej rozpocząć tworzenie sieci kontaktów!

Networking jest nie tylko najlepszym sposobem znalezienia nowej pracy, stanowi także nieocenioną metodę kierowania swoją karierą zawodową. Jeśli zaś pracujesz na własny rachunek - albo chcesz tak pracować - sztuka tworzenia sieci kontaktów jest kluczowa dla powodzenia twojej firmy.

Książka ta w szczególności pomoże ci:
  • zaplanować strategię poznania właściwych osób i nawiązać z nimi relacje,
  • znacznie poszerzyć własną sieć kontaktów,
  • skutecznie komunikować się osobiście, telefonicznie, na piśmie i drogą elektroniczną,
  • nauczyć się najlepszych metod networkingu stosowanych podczas poszukiwania pracy,
  • rozwijać się lub być bardziej wydajnym na obecnym stanowisku dzięki znalezieniu mentorów i innych osób, które
  • pomogą ci zarządzać twoją karierą zawodową,
  • rozpocząć pielęgnowanie kontaktów z zaufanymi doradcami, którzy pomogą ci rozpocząć lub rozwinąć swoją działalność.
W książce znajdziesz formularze, listy kontrolne i inne ćwiczenia, które pomogą ci zorganizować własną sieć kontaktów.

Kraków 2006; okładka: miękka
33.00 PLN

Osiągnij sukces jako niezależny konsultant - Foster Timothy R.V.

kariera
Każdy, kto postanowił zostać niezależnym konsultantem, musi nie tylko dobrze wykonywać swoją pracę, ale przede wszystkim dobrze sobie radzić ze zdobywaniem zleceń.

O tym właśnie jest ta książka.

Autor opisał w niej strategie i techniki, które pomagają planować rozwój swojej działalności gospodarczej oraz nawiązywać i utrzymywać relacje z potencjalnymi i obecnymi klientami. Skupił się przy tym raczej na praktyce niż na teorii i przytoczył mnóstwo barwnych przykładów.

Książka ta pomoże każdemu w:
ˇ opracowaniu planu osiągnięcia sukcesu,
ˇ budowaniu własnej wiarygodności,
ˇ promocji swojej działalności gospodarczej,
ˇ rozwijaniu relacji i utrzymywaniu kontaktu z klientami,
ˇ wypracowywaniu najwłaściwszych metod pracy z klientami.

Autor pokazuje, jak poruszać się w świecie biznesu i kształtować relacje z ludźmi. Prowadzi czytelnika przez cały proces - od momentu nawiązania kontaktu do etapu, w którym trzeba wyegzekwować zapłatę za swoje usługi.

Kraków 2005; okładka: miękka
31.50 PLN

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy - Kozielski Robert, Dziekoński Michał

kariera
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.

Z tej książki dowiesz się:
  • od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
  • jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
  • jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD,
  • jak opracować kolejne części planu marketingowego,
  • jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.

Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.

Zamieszczony na CD szablon planu marketingowego do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Jeśli po wypełnieniu wydrukujesz plan, możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.

Kraków 2006; okładka: miękka
41.50 PLN
Stron: | 1 |